ISO CONSULTING TMC

ISO 9001

 "ALEGETI SA FITI LIDER, DOAR PRINTR-UN MANAGEMENT PERFORMANT…. NU DIN INTAMPLARE!"

ALEGETI ISO 9001 !

Sistemul de Management al Calitatii (SMC) constituie un instrument complex de organizare si management, menit sa contribuie la imbunatatirea performantelor si a competitivitatii organizatiilor pe piata economica nationala si internationala.

Implementarea unui SMC acopera cele mai multe aspecte legate de derularea unei afaceri, fiind aplicabil oricarui tip de firma, in orice sector de activitate, concentrandu-se asupra livrarii de produse/servicii de calitate in raport cu cerintele clientilor si bineinteles cu cerintele de reglementare legale. Din acest motiv, ISO 9001 reprezinta “BAZA”, adica nivelul minimal de calitate la care s-ar putea astepta orice client, fiind o cerinta esentiala din punct de vedere strategic, pe care trebuie sa o satisfaca o organizatie.

In prezent, decizia de a implementa sau nu un SMC este la latitudinea fiecarei organizatii, aceasta fiind luata mai mult sub presiunea pietei economice.

Exista insa si domenii de activitate in care implementarea unui SMC a fost impusa deja prin intermediul legislatiei in vigoare, mai exact in administratia publica si in invatamant.

Prin implementarea SMC organizatia dvs. va demonstra conformarea cu cerintele legale si cu cerintele clientului, respectiv capacitatea sa de a furniza consecvent produse/servicii care sa satisfaca cerintele mentionate.

Considerati ca, referitor la firma pe care o conduceti...

  1. desi fiecare angajat raspunde de efectuarea unei activitati, niciunul nu-si asuma in mod concret responsabilitatea.
  2. informatiile/datele nu ajung unde trebuie si cand trebuie.
  3. exista intarzieri in livrarile de produse/servicii din partea furnizorilor, sau chiar probleme calitative.
  4. exista situatii cand la randul dvs. aveti diverse probleme cu propriii clienti.
  5. nu s-au atins performantele pe care le doriti, sau nu s-a reusit mentinerea celor deja obtinute.
  6. exista prea multe costuri suplimentare, care in mod normal nu ar fi trebuit sa apara.
  7. este nevoie de un plus de valoare care sa va diferentieze de concurenta.
  8. participati sau aveti in plan sa participati la licitatii.
  9. si nu numai …

… atunci … este timpul sa IMPLEMENTATI un Sistem de Management al Calitatii (SMC), conform standardului de referinta ISO 9001 !

Implementarea standardului ISO 9001, va poate aduce urmatoarele avantaje/beneficii:

  • Management performant, prin obiective.
  • Perfectionarea angajatilor, prin mentinerea/imbunatatirea/dezvoltarea cunostintelor, abilitatilor si aptitudinilor acestora.
  • Transparenta si o mai buna organizare a societatii, incepand cu definirea clara a proceselor si modului de desfasarare, control, analiza si imbunatatire al acestora, pana la alocarea clara a responsabilitatilor si asumarea constienta a acestora, prin semnarea fiselor de post.
  • Optimizarea comunicarii inter- si intra-departamentala, astfel incat informatia sa ajunga intotdeauna la persoana care are nevoie de ea.
  • Eficienta si eficacitate in desfasurarea propriilor procese si activitati, ca urmare in principal, a punctelor enumerate mai sus si datorita abordarii ca sistem (corelarii) a tuturor proceselor identificate, astfel incat, in urma monitorizarii, masurarii si analizei acestora, sa se poata identifica mai usor veriga slaba si sa se poata lua masuri corective, preventive sau de imbunatatire a lor.
  • Constientizarea importantei satisfacerii cerintelor clientului, incepand cu o atitudine corespunzatoare (operativitate in ascultarea si satisfacerea doleantelor lor, profesionalism in comunicarea si atitudinea fata de client), continuand cu intretinerea in conditii adecvate a spatiilor, cladirilor, locurilor de munca. (oricand ne poate vizita cineva si, ca la orice “intalnire”, prima impresie conteaza), pana la calitatea produselor/serviciilor furnizate.
  • Stabilirea unui contact permanent cu clientii, punand accent pe gradul de satisfactie si siguranta acestora. Numai fiind in permanenta in legatura cu clientul putem sti si chiar anticipa necesitatile, nemultumire si asteptarile sale.
  • Reducerea timpului necesar gasirii documentelor care ne intereseaza sau ne sunt cerute la un moment dat. Acestea sunt identificate corespunzator si sunt pastrate in spatii adecvate, cunoscute utilizatorilor.
  • Micsorarea costurilor de productie/furnizare servicii prin diminuarea/ eliminarea costurilor non-calitate.
  • Facilitarea certificarii de produse. Etc.

DORITI SA OBTINETI IN PLUS AVANTAJE DE GENUL:

  • CREDIBILITATE, atat in mediul de afaceri, cat si in relatia cu clientii si alte parti interesate.
  • RECUNOASTERE generala, locala, nationala, europeana si chiar internationala.
  • AVANTAJ CONCURENTIAL.
  • Un plus de VALOARE, sigla si renumele organismelor de certificate/acreditare actionand ca o marca a recunoasterii calitatii organizatiei in sine.
  • Facilitarea participarii la licitatii, adeseori certificarea SMC fiind o cerinta obligatorie.
  • Posibilitatea intrarii pe piete noi. Etc.

... in acest caz, veti alege si CERTIFICAREA Sistemului de Management al Calitatii (SMC) (ISO 9001).

Sistemul de management al calitatii (SMC) poate fi implementat atat separat cat si in mod integrat cu alte sisteme. La implementarea integrata veti beneficia de reduceri de costuri, fata de varianta implementarii ulterioare si a altor sisteme.