ISO CONSULTING TMC

Costuri

 Costul serviciilor de consultanta in vederea implementării unui sistem de management este influentat in principal de :

  • Tipul si numarul sistemelor de management alese.
  • Numarul de etape ale consultantei.
  • Complexitatea activitatilor.
  • Studiile specifice efectuate.
  • Instruirile efectuate.

Astfel, se poate vorbi de costuri minime de :

  • 1500 lei / an, pentru mentenanta unui sistem de management.
  • 2500 lei pentru proiectarea si implementarea initiala a unui sistem de management.

La implementarea integrata a cel putin doua sisteme veti beneficia de reduceri de costuri, fata de varianta implementarii separata, in timp, a acestora.

Costul serviciilor de prevenire si protectie in domeniul sanatatii si securitatii in munca si al situatiilor de urgenta, este influentat in principal de:

  • Tipul si complexitatea serviciului de prevenire si protectie (instruire, evaluare riscuri, cercetare eveniment, etc).
  • Numarul de posturi.
  • Numarul de angajati.

Astfel, se poate vorbi de costuri minime de :

  • 300 lei / post evaluat.
  • 20 lei / persoana instruita / instructaj ssm & su la angajare.
  • 2 lei / m2 arie construita pentru elaborarea Planului de interventie.
  • 1000 lei / eveniment de munca cercetat.
  • 2000 lei / intocmirea initiala a dosarului SSM&SU.
  • sau un cost fix pentru toate activitatile (cu exceptia cercetarii de evenimente si intocmirii de planuri de interventie), incepand de la 500 lei/an.

Pentru o oferta personalizata, va rog sa solicitati o oferta de pret pe This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..